Lalalala Lugn.. NEEEJ!

Kul jävla dag.. Allt.. ALLT fittar sig..
upptäckte precis..:
Idag i skolan lämnade jag mina grejer i ett olåst skåp.. Tänkte, vad fan ska dom ta?
Skulle jag nog inte tänkt eftersom jag precis upptäckt att någon faktist snott hela min kort dosa..
Med Leg, 2 bankomatkort, busskortet, cns kortet aa säkert något mer.. KUL VA???????? Jävla pissiga skitdagscrap!!!!!!


Så kände jag nyss...

HAHAHAHAHAHAHA sen hitta jag det HAHAHAHHAAA.. Vilken tur.. But still, my life totaly sucks today.. Vad ska man göra för att ändra denna situation då?

Sjukt folk finns det alltså.. Varför gillar dom att vara nära mig.? Det är en bra fråga för jag är relativt frisk, jämfört med dem iaf...
Men vad ska jag göra? "Jag kan bara lee".
Nej de kan jag faktist inte för jag är tröttt.. Kan någon bara ta mig ifrån den här staden? Hej å välkommen till Norrtälje, här är allt tråkigt !
Elin Bergh, jag förstår varför du bara bodde här ett halvår efter du köpt lägenheten å flytta till Norge ist..

Men nej. Sofia måste vara kvar, för Sofia har en lägenhet ett jobb o en skola att vara i.. Oj vad jag triiiivs!
Jag har mycket, fast på fel ställe..
Inte kan man ens åka iväg en vecka..


Å ojojojojoj vad jag är dum !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0