KALAS

Var alltså på KALAS med Sanna i uppsala igår.. JAG ÄR SÅ JÄVLA BESVIKEN!!!
Innan Kalas var Kalas var det PEOPLE..
Säger det, DET BÄSTA STÄLLET JAG NÅGONSIN VART PÅ!!! Älskade People mer än Mathilda älskar ETAGE.. Bra musik, roligt folk, schyst inredning, ALLT
Nu är det:
Dålig musik, - ett shlagergolv o ett techno.. INGET MITTEMMELLAN!!
Folket- För Elaka åsikter om de för att yttras..
Onödigt dyrt..
Trasigt golv å vita väggar..= Kass inredning..
Fyfan.. 
Men jag o Sanna körde på att vi skulle totalt bara köra på, skita i allt.. Vilket vi verkligen gjorde.. Fick ett par snea blickar o "utmaningar" på dansgolvet.. Noob girls.. En del kommenterer men oxå 4 stalkers som var helt galna på oss.. Vilka plåster hahaha:D Underbart.. Var tvungen att fota dom, tyvär hittar jag inte sladden till mobilen..

Stod å dansa ensam på högtalare, dansa med ena DJn.. JA jag blir inte förvånad, Äsch fuckit man ska leva medans man kan.. Oh hjälp vad pinsamt kan vissa tycka, med min klädstil o mitt vågande för att dansa ensam sådär o galet.. Fuck that, Jag vågar ha kul bara, skiter i vad andra tycker.. Works for me..

Tragiska VIMMEL BILDER DOCK.. SKa finnas fler, frågan är bara vart....



SÖTA GRIMAGER JAG VET!!


Juste.. Jag sa även att jag var lesbisk till några..
"NEMEN GUU, Asså jag är inte intresserad av killar, hehe. Alltså jag gillar tjejer!" Med en övertalande förmåga!
"Jaha oj aha.. Men vi kan väl bli vänner??"
JA, Så gav ja han Sannas nummer HAHAHHAHAA


FÖRESTEN PIZZA MANNEN SA MITT NAMN IGEN!!! "Heejdå Sofia" Jag kan inte inbilla mej..!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0