Just fan kvällen!

Juste kvällen:
Ojoojojo vilka sjuka människor de finns.. Var på en fest där folket talade annorlunda å dansade galet, tog av sig sina kläder..

En kille envisades om att ta av sig sina kläder gång på gång.. Vad fan?
Han var nog gay. Han måste vart det.. han stod tom å peppa en kille att klä av sig, han blev nästan daskad i annsiktet å han bara log.. Vad fan?
Stort VAD FAN?

fick se ett antal rövar.. Å ursch hur de pratade om tjejer.. Uek jag ville bara bort från sånt där.. Inte okej.. vad fan tror de att de var? Norrtälje folk.. Haha.. JAJJA Oj vad jag älskar min stad..

Sern trädgårn, oj vad kul..


Just, varför känner jag mig kladdig fööör?


Just fan.. Tessan krockade med en lik bil idag.. Bara så alla vet.. Stackars söten.,. Välkommen till krock klubben!!

"Vad har du ?
- Övertalningsförmåga"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0