In the end..

Mja jag är inte på topp idag efter mer än en sak hände.. Å vaknar med illa mående, yrsel o näsblod.. Men någonstans därinne känner man ändå av lite glädje fortf..

Det handlar inte om att saker är bra o att det alltid slutar dåligt.. Tvärtom.. Grunden är bra.. Sen händer något dåligt men man kommer alltid till det bra igen. Beror bara på vilket sätt du själv ser det på..
Jag vet dock att hur dåligt saker än kan vara, så slutar det alltid bra iaf..
Som ett glas, är det halvtomt eller halvfyllt? Det är du själv som avgör hur du ser det..
Man stannar inte på marken när man blir nerputtad.. Så länge man inte dör..

O folk säger jag är negativ.. Jag är ju världens positivaste människa, ni kan vara negativa!!!!!=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0