Hur länge ska vi ta skiten för det killen gör?

Det är inte bara jag, överallt i världen så skyddar vi våra killar när de gör fel mot oss.. Dessa killlar är extremt manipulerande.. Kanske därför, får oss att känna att vi förtjänar det, att vi är dåliga, att ingen annan vill ha oss. De gör rätt vi gör fel..

Så, är det jag som är psykot när killen är otrogen mot mej, tar struptag på mej? Är det mitt fel?
Det var det jag blev kallad när jag fick reda på att allt min kille sagt var skitsnack, allt var lögn å jag var långt ifrån den ända för honom.
Är han värd att överhuvudtaget känna för?
Jag har blivit dåligt behandlad av killar sen jag var 15 och hade min första pojkvän. Jag har ett flertal gånger tagit på mej skulden för något som inte vart mitt fel.

Är det jag som gör fel när slängde ut killen mitt i natten, i samma stund som jag fick reda på allting, samma stund som jag vakna upp, ut med dej, ut i kallingar, kasta ut hans kläder. Vill aldrig mer se dej.. Var det JAG som gjorde fel? Eller fick han bara stå för de han gjort. Enligt han var det mitt iaf.. Det var jag som betedde mej sjukt.. Även fast det var han som överhuvudtaget vägrade gå ut ur mitt hem.
"jag har inte gjort något". En mening jag har alldeles för många gånger för den här åldern.
När jag inte får ut honom försöker jag trycka ut honom . Gå ut ut ut utut.. rör mej inte för då smäller det!
Du vore inte den första tänkte jag men svara ist, ska du slå mej för jag vill att du ska gå?
En knuff till å jag hamnade ist dunkandes mot väggen med hans hand runt min hals och en hand höjd mot mig. Strypt mot väggen såg jag in i hans ögon innan jag fick panik o slog bort denna..
"DU ÄR JU SJUK!"
Är jag sjuk? Var det jag som försökte göra illa dig? Är det jag som är 20 cm längre å dubbelt så bred?

Inte ens en ursäkt.. Inte något som tyder på ånger ifrån honom.. Ändå är det jag som är psykopaten?

Är min kärlek värd en kille som ljuger, sårar och gör illa mig även fyskiskt?
Nej!
Att hitta en bättre kille är inte svårt kan jag lova. Och jag inser NU hur mkt jag har ljugit för mig själv bara för att skydda dig.

Jag tänkte egentligen inte säga något till någon, för han fick MIG att känna skulden. Men jag vet att det är inte jag, du får säga vad du vill till andra. Jag bryr mig inte. Vi vet vad som är sant.
Var ist glad för att jag ej hänger ut ditt namn, jag har sagt det förut o jag säger det igen. Ingen tjej förtjänar en kille som denna..
Men skulle jag säge något till en tjej om denna killen som kände den här killen, skulle JAG framstå som störd, inte han, har är ju "sååå gullig". För jag har redan prövat det, å det var ju JAG som fick skiten för att HAN var otrogen mot en tjej.

Jag har fått nog, för jag har blivit stark, jag är något utan en kille. Behöver inte en kille vid min sida för att vara någon, något..
Så nu är frågan till er andra tjejer som är med om liknande.. Har NI fått nog? Eller ska ni fortsätta skydda skurken..
Man ser det man VILL se..

Aldrig aldrig igen!


Over and out

Kommentarer
Postat av: Johnrita

Great work,webmaster,nice design!

2011-03-28 @ 08:23:39
URL: http://johnrita.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0