Chill down !

Lilla du.. Du måste börja förstå att dina problem är inte pga mig. Du är bara förblindad å det är lättast att ge mig skulden.. Dags att tänka till. Vem är det som egentligen har problem, o vem är det som gjort dej något personligen? Om du vill forts vara dum.. Inte mitt problem.. Jag vet att du fortf stör dig på mig. Om jag är så hemsk, är jag värd det?
Jag är ledsen men jag skiter fullständigt i dig, å som du vet så har jag alltid gjort det med..
Du vet vem du är..

Ta vad du vill, för de finns inget du vill ha som jag trånar efter.. Å tro mej.. Det är sant.. och just nu finns inte ett skit jag vill ha som jag inte har. Puss !

Och juste.. Sluta inbilla dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0