Biggest and the best

Skön dag.. Skola.. Sen underbara soool! Gick ner till parken o låg där på filt med Sanna Lollan o Kimmen.. Skönt tills det började bli kallt!=p

Träffa Guzzy å bokade lördagen till Hardstyle . Aweeesome;D Hoppas hans brud har några schysta kläder hon vill låna ut.. Nu kör vi!!

Sen har jag å Sanna suttit å pratat om allt om livet..

Hockey? Hur tråkig med intressant är inte matchen??????

The biggest, the best, better then the rest..

I'm not afraid of competition cos I'm know that I'm best
and you haven't got a chance to even pass my little test
even if you wanted to you couldn't pay the price
there ain't no room for losers in my perfect paradis



Älskar inte ni oxå å kunna säga random saker som varenda jävel tar åt sig av?=D Hahahah visst relatera till mitt liv hur mycket ni vill, bara kul att jag tydligen påverkar..;) Men jag lever i nuet å skiter total i vad som hände redan igår..;) Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0