Älskade!!

Vad skönt det är med lite sthlm! Att komma ifårn roslagen kan vara det nyttigaste som finns.. Bli påmind att världen är så mycket finare utanför! Finns så mycket mer!!

Idag är allt lättare. Igår blev man påmind om verkligheten, är skönt att någon kan säga sanningen ist för att säga det man "vill" höra. Tänk hur mycket lättare det skulle vara om v alla var ärliga o rak på sak..!


Är trött på att bara "nöja" mej med de begränsningar som finns i en liten skitstad. Jag är helt enkelt för stor för en småstad!
Längtar till Matti flyttar till Sthlm med, hon är oxå en kvinna som är för liten för en småstad, som blir tvingad att ta det som bjuds i en småstad.. Snart så gumman, då kör vi på riktigt, sträcker ut oss för världen!=D

Jag är obegränsad. Jag kan så mycket mer, så mycket bättre.. Möjligheterna.




Kommentarer
Postat av: Marika

Jajamensan! Du är så jävla bäst!

2010-04-09 @ 15:43:58
Postat av: Sofia

Tack, Nu ska jag bara visa det oxå;)

2010-04-09 @ 17:35:56
Postat av: Mamma

Bra tjejen, rätt tänk

2010-04-11 @ 09:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0