Samma människa i tre år..

Fylle tankar och inläg nr 2

Dirr från Mobergs, efter en trött skol dag å sedan  jobbat. Dansat runt som en dåre.. Hade jävligt kul.. För första gången på Mobergs! Fyfan.. Var faktist mycket folk!

Men tankarna går åt.. Jag träffade ett gammalt ragg, ja si sådär 3 år gammalt.. å när jag nu gick min fylle resa hem så insåg jag.. Jag har inte förändrats ett skit. Jag ser mitt liv som roligt med mitt festande och mitt glada humör, springa runt å vara festens OLW påse, ja ni vet, ingen fest utan OLW...
Men.. Jag har vart samma person i flera år.. Varje gång jag stöter på folk som jag inte träffar ofta, ja samma person, dom ser mej som en galen partyprinsessa..
Men jag ser det rätt tragiskt.. Mena, alla vill ha kul men det finns gränser.. Och jag tror det är därför folk kan vara med mig i små mängder.. Jag är beroende av att ha roligt, heeeela tiden! En Speedad idiot som inte kan ta en chill kväll.. Ja det är jag.
Ärligt, Mina kompisar, mina pojkvänner som jag haft, ja alla.. De är med mig ett tag, sen ledsnar dom.. För dom orkar inte. Jag förstår det, men jag kan inte få nog av festligheter.
Jag är som ett happy pill, en kort varighet av nöje som man sen blir jävligt trött av.

Jag känner nu, jag måste ändra mig, ta det lite lugnt.. Sluta spendera pengar på onödiga drinkar.
Men ge mej ett förslag, vad ska jag göra istället?
De flesta av mina kompisar har pojkvänner att gosa med den 99% tiden då dom inte är ute å festar.
Ska jag ligga ensam å kolla på tv på helgerna? Låter faktist inte allt för frestande.. Ett nytt tidsfördriv skulle hjälpa någe enormt.. '

Ja idag ser jag bara det tragiska av festandet, nästa helg börjar det om igen.


XO
Bergh


Kommentarer
Postat av: Marika

Ensam är stark!=)



näää.. men hursom är det vettigt och ta tag i sig själv o bli stark innan man blir två. Är man stark i sig själv så blir ett förhållande mycket bättre...



Puss

2009-09-26 @ 15:02:47
Postat av: Sofia

Nemen Marika jag menade absolut inte på det sättet.. Struntar väl i killen, han hade egentligen inte något alls med saken å göra, blev bara påmind;D

2009-09-27 @ 15:41:19
URL: http://sobergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0