Im always Awesome

Haft en underbar helg med gamla Uppsala gänget!:) Vi hade extremt roligt.
Speciellt jag när Frida å jag kom hem på lördag kväll.. Sitter ute å röker, släpper en kommentar "Fan jag måste fisa!" å lägger av en, Frida: "Faan jag måste spy!" Ställer sig å spyr ner för balkongen, hon tar i så HON lägger av en jääävla brakare. Jag börjar asgarva så inåthelvete.. Hon håller på att döö när hon spyr å försöker skratta samtidigt, ist för att skratta stod hon å stampa med fötterna samtidigt som hon kassta.. Då jag börjar garva ännu mer.. Å det hjälper knappast Frida.. Så hör man på balkongen nedanför "SPLASH!" Å då avlider jag nästan av garvm När Frida äntligen slutat spytt sitter vi å asg nonstop i 10 min... HAhahaha

Så håller på att måla om.. Hallen klar, väldigt ljus rosa.. Nu håller jag på med sovalkoven.. Ja jag får lägga upp bilder när det är klart:) Har köpt lite väggdekeration med.. kmr bli aaaawesome!=D

Har fått jobb med! Som servitris på en Grekisk restaurang precis innan Grissel! Skönt med lite extra jobb å lite meriter för framtiden:)

Fan kom precis på att jag har ju fan mäte i Uppsala imorgon... Ska ringa å boka om tiden.. Orkar fan inte åka in..

FIXA MIN BLOGG NÅGON TACK???

I put on a face, a mask, nobody can see under my shell. And im just keep being Awesome



Kommentarer
Postat av: MöörMF

Jag lovar, jag skaaa fixa din blogg. Nu är min bärbara igång igen så ska bara fixa in PS :)

2009-09-19 @ 23:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0