Din lycka, min sorg

Fan är fortf på kasst humör..

Dryga jävlar i klassen.. De får mig att må illa nästan.. jobbiga fjortisar, ett antal.. Och såklart, What hes name is.. Slips? Alltså jag kan verkligen inte låta bli att skratta.. Varför? Vem har kostym i skolan? Barney stinsen på sin tid kanske, men det hade väl vart okej antar jag..
Eller om personen i sig hade vart en schyst normal människa, då hade jag inte stört mig lika mycket. Men nej.

Jag blir så irriterad.. Jävla lokalen jag tänkt att hyra, fick ett svar "Vi hyr inte ut lokalen på lördagar". Hallå? Det stod på hemsidan, uthyrning måndag-söndag.. Vad är det då? åååååå snarka mera

Å jag är ledsen men jag blir fan arg på din lycka.. Jag får vara en hemsk människa då, men jag tål inte din glädje.

Och bilen? Ja när fan ska jag få en jävla bil? Ibizan, "Imorgon, imorgon" varje dag.. Är så låst! för allt tar så lång tid med buss..

Och så tjaffsa man med mamma med..

Jag orkar inte. rädda mitt för några dagar sen så bra liv.


Det handlar inte om att ha ett dåligt liv, utan att det inte är som man vill ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0