Bättre kväll!

Har hittat en ny pressar låt.. Så skön lyric på den;D Party song (walk of shame)-all time low.
Har precis kommit in nu från en promenad Med Ell:) Är på mycket bättre humör nu! Känns underbart igen!
Pallade äpplen oxå hahahha;D

Sen var det en rätt rolig historia..
Jag skrev med Leo på msn innan jag skulle ut, skrev han "brb kmr om 30" jag-" aa men jag ska ut, men du kan ju messa"
Jag har bytt tillbaka med min telefon till min gamla eftersom den andra är lite trasig, å på den har jag inga nya nr..
Och jag hade messat med Leo på dagen å då visste jag att jag inte sparat det.
Så när jag får ett sms från ett nr jag inte har sparat som det står "hehe hej"
Så trodde jag det var han. Så jag drev lite "Hejsan Hejsan:) Vad gjorde du då som bara lämna mig sådär?;)"
Får ett svar tillbaka "Hehe ja jag hade kunnat kört dej men du var ju med en vän;)"
Då kom jag på.. Jag hade ju sparat Leos nr senare på dagen..Å dessutom vaddå köra? Vem fan var det här nu då? svarade "hehe förlåt jag trodde det här nr tillhörde någon annan, sry men vem är det?"
Svar "Wille:)" (mitt ex)
Hahaha det blev ju lite pinsamt därxp
Förstod faktist inte varför han ens skrev till mig.
Jag visste att han hade fått körkort idag, å jag sa till Ell, Vi kmr säkert se mitt ex åka runt för han har fått körkort.. Så såg jag en bil som såg ut som hans moder, men aa var inte säker.. Men tydligen..:p
Efter att ha kallat mig "Billig hora, hatar dig, dö" Så Förstår jag inte alls varför han helt plötsligt skrev och var rätt trevlig? .. Ville kanske ha ett grattis.. Jaja.

Känner mig rätt pigg nu iaf:) Ska lägga mig framför tvn o chilla med mackor och te.. Jag köpte en limpa rost igår, sen är nästan slut.. Har inte orkat laga middag:D hahaha muums gott..

Godnatt gott folK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0