Alanya, Nya sambos osv

Mamma å pappa har pratat om att köpa en lägenhet åt mamsen i Alanya! Häärligt tkr jag! Kul att kunna åka dit lite då å då.. Kommer självklart sakna mamsen om hon flyttar men det blir skönt för henne å allt känns bara positivt med det hela.. Marika om du läser detta så hoppas jag du redan hört det från mamma.. Annars, ta det lugnt, inget 100% bestämt ännu..

Jag har 2-3 nya inneboende.. Ja man kan nästan tro det iaf för dom har vart här varje dag sen typ tisdag.. Niklas, Oliver och ibland Hampus. Men det är lugnt, slipper ju vara ensam :D Får se om de dyker upp ikväll igen, annars blir jag förvånadxp


Marielle Ström(ing) detta är tillägnat dig:
Du är en duktig kvinna på webbdesign så det vore underbart om du snart kan ta tag i min bloggjävel så den ser förjävla snygg ut.. Gärna snart.. ;) Puss

Förövrigt..

XoXo


Kommentarer
Postat av: Möör

Jag ska, jag ska!!! Måste bara installera PS först ;)

2009-09-29 @ 07:34:28
Postat av: Marika

Nope. Har jag inte hört. Men det låter väl vettigt...=)

2009-09-29 @ 11:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0