Svininfluensa.

Folk börjar sjukna in, jag är inte ensam.. Detta är nog Svininfluensan som går runt nu.

Mina symptom:
Ont i halsen
Ont i öronen, plus lock (är halvdöv)
Feber
Öm i hela kroppen, imorse låg jag två timmar extra, inte för jag var trött.. För jag inte kunde röra mig!
Skakig

Bara yrar omkring.. Rätt trögtänkt.. Jävla feberyra..


Helgen.. Matti har ju vart här hela helgen:) Var trevligtr. Skulle gärna vilja berätta detaljerat men eftersom min hjärna just nu inte händer med så är det svårt att komma ihåg å beskriva saker.. Så tyvär..

Nu kmr frossjäveln igen.. Får hoppa in i duschen andra gången idag.. Vart uppe i 4 timmar..
Någon kan gärna få komma och serva mig lite tack...

XoXo /En Stackars liten sjuk Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0