SMS

Sen vill jag även prata om SMS.
JAG ÄLSKAR SMS.
Jag gillar inte att prata i telefon, mina samtal är nästan alltid under 3 min.. Jobbigt att springa runt med bara en hand till användning och till slut få en svettig kind och ett lager puder på telefonen.. NEJ TACK.

Ne SMS är min grej, dessutom är det gratis. Messar till och med med mina föräldrar.
Istället för mina 3 min samtal skickar jag iväg ca 70 sms om dagen, Ja faktist är det medel vad jag skickar..

MEN! Att få ett SMS för mig är som att få ett samtal för andra.. Jag har lika bråttom att öppna och svara det som andra har att svara när det ringer..

Som sagt, jag älskar att få SMS. Men inte.. Inte när jag kör bil, Jag blir extremt stressad när jag kör då jag faktist knappt kan svara, Dessutom, har ni prövat att skriva SMS på en mobil med tangentbord när ni kör? Nee ingen bra ide alls.. Så jag försöker verkligen undvika.
Men tokig tokig.. Måste.. Måste svara när jag får ett..
Så snälla människor.. Vet ni att jag sitter och kör bil.. SKRIV INTE!
Jag blir tokig, helt galet stressad. Så tack på förhand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0