Du har Förlorat

Du sitter ensam på en trottoar och känslorna du hade dom finns ändå kvar.
Var jag så underbar?
Jag vet du känner hur doften sitter kvar Som klister på din tröja, det är allt du har.
Tjalalala
Var det så underbart?
Tjalala nu ska du få ditt svar:
Du har förlorat, glöm allt det där jag sa. Nu ställer jag tiden på noll. Du har förlorat....
Kan du inte fatta? Jag spelade ett spel. Sen kom du med i leken då blev det bara fel..
Jag känner inget mer..
Kan du inte se det? Bilden är så klar, jag släpper dina händer och tankarna jag har.
Tjalalala Nu ska du få ditt svar:
Du har förlorat, glöm allt det där jag sa. Nu ställer jag tiden på noll. Du har förlorat....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0