When nothing goes right, go left

Jag förstörde precis min dag.. Jag såg åt ett håll, fel håll.. Jag tittade på något jag egentligen inte ville se.
Nervöst jävla anfall. Nu är hela dagen förstörd.. Jag lät den bli förstörd. Damn.
Hur ska jag lyckas vända det här??


Det förflutna är alltid bättre.. För man kan inte se dom bra stunderna i nuet.. Man uppskattar bara dom i efterhand. Kolla fram, allt är suddigt för vi vet inte vad som ska hända, kolla bak å allt är som på tavla. Vi kan inte ändra ett skit även om man har 10000 saker man skulle vilja gjort annorlunda. Hur ska man kunna ändra nuet när man inte kan se i nutid?

I look at left, there's nothing right, so i look right, but there's nothing left.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0