Världen ska tydligen vara fucked up?

Vart är världen påväg?
Folk säger att den är påväg åt helvete. Att regeringarna gör massa dåliga saker bakom våra ryggar..
Ni har säkert sätt dom där planen som sprutar ut gift i luften över hela världen?
Men den skiten kan jag inte gå på.. Menar.. VARFÖR? För att dom vill attt behfolkningen ska minska.. Men är det inte lättare att bara spränga eller något då? För dom skadar ju även sin själva, låter rätt fuuuucked up å unbelivable!!! Å varför när det är så många som vet om det,
VARFÖR SKULLLE INTE EN JÄVEL GÖRA NÅGOT ÅT DET??? om det  var så jävla sant..
Bullshit tror jag.

Vaccin som förgiftar människor, folk som skapar sjukdomar, att det högre folket lurar våra små omedvetna huvuden, göra oss dumma med lätta saker, planer om att minska befolkningen, styra över världen.. Global styrning.
Våra härskare ej mänskliga?

Global styrning, ja vi alla är ju ändå människor.. Alla bör gå i samma regler och lagar, ha samma rättigheter.. Inte mer än fair??

WTF? är något av det här eller de 10000 sådana här saker till sanna? Eller kommer dom ifrån ingenstans?
Jag tycker allt bara är sjukt. Att göra dessa saker eller hitta på dom? Jag är RÄDD!
Jag är rädd för galna människor! Jag är rädd att något allvarligt kommer hända med världen sålänge jag lever..

Jag vill inte vara medveten om sånt här.. ! Jag vill inte vara med!

Damn Cronis skrämmer upp mig med sitt snack om det här.. Det man inte vet det lider man inte av, så prata inte om sånt här med mig!! Eller som Guzzy som visade hur liten jorden är.. Hade problem en vecka efteråt.. Var skraj hela tiden..!
Schyyyy here the silence instead

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0