UPDATE

Here it goes:

Jag vet egentligen inte hur allt hände.. Jag vet bara att mina smågrabbar som alltid hänger här hade en dag med sig en annan grabb.. besök från Åland.. Sen gick saker som det gick å helt plötsligt är man kär å galen.. Ja för det är precis vad jag är..
Allt har gått farligt fort å jag hänger inte med i svängarna.. Men för första gången har är jag säker på en sak ; Denna kille är underbar rakt igenom.. Inge svin som gömmer sig bakom ett oskyldigt skal.
Och för en gångs skull.. Har jag en kille som faktist är min stil 100%. En rockig med piercings å tattueringar, en kille som åker skatebord spelar gitarr o gör musik.. En kille som behandlar en som en prinsessa. Som skriver söta texter efter man vart borta i några timmar. En som pussar en på morgonen å säger Saknat dig bara för man sovit:)

Det som riktigt skumt.. Är att denna karl är en manlig version av mig.. ta mej på orden gott folk.. Efter bara ha känt varandra några dagar kunde han redan avsluta vad jag skulle säga.
jag behöver aldrig ge en förklaring till vad jag menar. Vilket är chockerande eftersom de flesta inte har en aning om vad jag babblar om när jag går in lite djupt..
Och jag behöver inte gömma någon del av mig skönt att vara 100% sig själv.. Japp Jag känner mej rent ut sagt HEMMA! André


FREDAG: Ey killar blir det Åland som sagt eller?
Ja, det blev jag André och Markus..
Men vi åkte vilse så vi missade båten till Åland..
Miss 1 alltså..
Lördag: Okej nu kom vi iväg.. Damn spriten är billig där.. å jag kunde handlade way to much för jag tyckte det var så sjukt billigt på krogen.. en runda blev : 3 drinkar 3 shots: 250 kr?!?!?! Come on det är cp billigt!
Ja så jag blev Rätt dragen ett tag å däckade i Niklas bil ..

Söndag:
Nu ska vi hem - Jag å Markus(Numera Budda efter denna helg) Davve å André...Skola imorgon.. Båten går typ åtta.. Men André segråttan (Som jag btw vägrade lämna på Åland, karln skulle fan med!) Gjorde så vi missade båten för han var så seg..

Måndag: Blev lite festande på Söndagen.. Så vi sov visst till kl 2.. Missade 2 första båtarna, skulle ta sista färjan., Halv åtta.. Trodde vi för när vi kom fram.. Ja det fanns ingen båt.. Den sista hade gått kl 4..:/

Tisdag: båten skulle gå 08:00 i Ålänsk tid.. Smart Sofia ställde alarmet i svensk tid såå vi missade den båten med!
till slut kom vi med halv fyra båten å var äntligen efter mycket krångel hemma igen!!!


Nu mitt folk har jag inte tid längre. Nu börjar skolan;)

Xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men va tusan!! är du KÄR??? Fan va najs!! och inget säger du till yster i går!!!!!! PUSSSSSSS

2009-11-05 @ 15:30:34
Postat av: Marika

Asså. det var ja som gjorde inlägget!!

2009-11-05 @ 15:31:22
Postat av: Sofia

thihi aa.. nee kom inte på tal bara:) Puss!

2009-11-05 @ 16:45:49
URL: http://sobergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0