Officiellt Meddelande

OFFICIELLT MEDDELANDE: MARÄNGSWISS! Här har du jul
Bör egentligen detta inlägg heta

Juulen är häääär!
Äey fuck it..

Första Advent? Vad är det nödvändigt för?
Känns inte meningsfullt när man är för gammal för att vara alla syskon samlade hos mamma och mysa med den årliga julkorven som alla hatar men som är en tradition..
När man är för ung för att ha en egen familj å sitter istället ensam i sin lilla etta..
Okej, jag erkänner...Inte helt ensam, André är ju här.. Men han är Ålänning, kanske inte är någe speciellt för dom med första advent?
Ja han har inte nämt något då.. Negativ som vanligt är han med, så jag körde med vad mina föräldrar har gjort för mig:
Är du lite nere? Här får du något matriellt! Så jag köpte en hårfärg till karln... Glad första Advent surskalle...xD



Ne så Jag ska nog gå å köpa grejor till Marängswiss för HALLÅ! det skulle vara sjuuukt gott;D Lyxa på sig på första advent



OFFICELLT MEDDELANDE: Okej fram till sak nu.. Det blir ingen dunder fest på min födelsedag. Nej jag orkar inte. Orkar inte skriva förklaring ens.. Nej blir ingen fest iaf.



Nu är jag trött, jobbat i helgen, tar mer på psyket än fysiskt...

GodJul

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej pluttan!



Håller med om att 1:a advent inte är lika som när vi syskon är samlade :(. Fast jag saknar iaf inte julkorven.. ;). Puss o Kram

2009-11-30 @ 09:14:57
Postat av: Nathalie

Läser din blogg så ofta jag kan daarliin ;)

2009-11-30 @ 17:57:32
URL: http://nazlii.webblogg.se/
Postat av: Anonym

2009-11-30 @ 21:35:19
Postat av: Marika

Vad för jävla korv?

2009-11-30 @ 21:36:06
Postat av: Sofia

Marika har du inte hört talas om den berömda Julkorven??? De gråa tinget som serveras med potatismos.. Vaaaarje första advent!! Ja, jag vet att jag Fatima och Monica har fått äta denna korv iaf haha

2009-11-30 @ 21:41:31
Postat av: Sofia

Söt du är Nathalie.. Jag är uppe i hela 14 besökare per inlägg, går uppåt!=D Ja Monkan du o jag får väl fira nästa år;) Eller så tar vi det andra advent ist:D

2009-11-30 @ 21:42:49
Postat av: Marika

Nää.. hehe.. den har ja sluppit!=) Thank god!

2009-12-01 @ 07:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0