Nosejob

Okej, mina funderingar kring att göra en näsoperation har jag haft länge. Är lite skraj så har inte varit säker hur jag vill ännu. Men när jag nu satt och kollade runt såg jag hur fint det kan bli. Och jag bestämde mig. Jag ska göra en näsoperation. Frågan är bara HUR jag ska få råd.
Läser om olika tjejer som fått bidrag från landstinget för bröstimplantat.. Bör man inte kunna få detta för näs operation då med?
ska ta å göra en grundlig research på det här:D
Annars får jag vänta jävla massa år flr att ha råd..

Och såhär är det, folk får säga vad dom vill med "du behöver inte, du är fin som du är osv osv "
Men det är något jag faktist vill göra, För mig själv. Så låt bli med fula kommentarer och försök att få mig att se min näsa på ett annat sätt, för det kommer inte fungera.

Kommentarer
Postat av: Monica

Jag vill ju oxå göra det så vi kanske ska göra det samtidigt :)?

2009-11-21 @ 16:41:09
Postat av: Sofia

Ja det skulle vara bra.. Det tkr jag!:)

2009-11-22 @ 19:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0