Kyla och funderingar runt vimmel

Ååå varför måste allt vara så kallt?
jag HATAR kyla.. Inte skönt någonstans! Kan vi inte bara hoppa över hela hösten å vintern?
Flytta till ett varmare bekvämare land. Är less på hela landet. Antingen får jag bli politiker eller flytta. Jag tror flytta är den lättaste lösningen!


VIMMELBILDER
jag förstår inte.. Jag förstår inte hur vimmel fotograferna alltid fångar det ögonblicket när man är som "snyggast"?
Ständig förtvivlan när man vaknar upp på morgonen och vet att man har varit med på ett foto. Det är en sån här sak som får folk att tro att man får för sig att folk är snyggare på fyllan. "åå dansa med en skit snygg kille/tjej igår" Så går man in på vimmelbilderna. Nemen? Ursch den där personen var ju inte vacker någonstans? Jag har vart med om det ett antal gånger. Men frågan är. Är det synen som förändras eller är det helt enkelt fotografen som fångar det värsta, fulaste ögonblicket? Jag gissar på nr 2. Och här är då för att demostrera, den senaste vimmel fotot; Varsågoda

What more can i say?


Slut på diskution, jag har en iskall gitarr i knät som jag för en gångs skull tänkte plinga på.
Xoxo

Kommentarer
Postat av: Marika

Hmmm.. Hur ska du som politiker kunna ändra på hösten o vintern? PUSS

2009-11-17 @ 16:51:25
Postat av: Sofia

Hehe nej jag menade inte vädret när jag skrev det även om det lätt uppfattades så:p "Är less på hela landet. Antingen får jag bli politiker eller flytta. Jag tror flytta är den lättaste lösningen!" är less på hela landet- bli politiker;p

2009-11-17 @ 23:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0