Helgen

Puuh..

Fredagen vare folk hos mig, ja det vanliga gänget. och vi festade lite lagom. Jag drack iaf lite lagom. Det blev ju för mycket för en del.. Tack Nathan som spydde på mitt golv.. Det kändes jätte roligt.. Jag blev less eftger ett tag. Menar, come on 17 år å röjde som en 14åring mer^^ En dålig fylla har självklart hänt mig med. Men jag har aldrig spytt på någons golv.. Vi kom iaf överens om att Nathan är skyldig mej en städning av min lägenhet..
Pallar inte ha folk hängande hemma hos mej längre.. Även om jag tkr om er:p

Lördagen.. Vaknade halv 3 (skööönt) hade sovit så dåligt hela natten så det var skönt att sova länge å behagligt på dagen ist..;) Guzzy fyllde ju år så var väl "tvungen" att festa till då med.. Fick en vinare av mamma. Tack mammsen.. Hennes sista kommentar var " Ja en vinare blir du väl inte så störig på " Jag skämtade tillbaks med " Hehe jora;) ". Det dåliga var.. Att det faktist slutade så.

Hade vart hos gustav hm  inte länge alls vi hade trevligt.. Men då var vinaren slut. Jag är ingen van vin drickare så ärligt talat visstge jag inte hur det slog. Slutade med att jag märkte mig full när jag skulle dra på mig skorna å gå ut ett tag.. inte lyckat..

När jag kom ner från trappen å kom ut möttes jag inte bara utav en kall vind i annsiktet. Utan också en rejäl fylla helt pltösligt.. Det här var inte roligt.. Jag såg då 2 persner ifrån min klass. Jag försökte prata glatt å full som jag var.. Men vet ni vad? Jag blev avisad.. Dom ville inte prata med mig. (kanske lie halv förstårligt men fortf!)
Då är det ändå personer som sitter med en i klassen.. Så Jag vill nu speciellt peka ut dej DIEGO som inte ens hälsade.. Jag kmr utdela dig ett straff genom att ignorera dig.

Ringde Tessan.., Hon fick vara mitt offer. När hon svarade så pptäckte jag att jag inte var så duktig på att tala heller... André kom och mötte mig, o idag fick jag höra av både Tessan och André att i stort sätt så var det enda jag sa :
Jag har druckit en vinare.
Mina klasskompisar ville inte prata med mig
Oj vad full jag är.
Och den vinnande meningen som var mest sagd:
JAG LUKTAR GRÄDDE! Vilket var guzzys fel..

Ja hur kvällen sluta sen är tillräckligt pinsamt.. Jag vill inte ens skriva om det, vill inte återuppleva det där... Tack André som tog hand om mig och stod ut med mig iaf. Hehe

Nu sitter jag Hos familjen Melin o tar det lugnt..
Nu ska jag pussa lite på mina älskade syskonbarn som är gudomligt söta o gooa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0