Get.Out.Of.HERE! Oh yes iv got it!

Yeay iv got it!!
Jag är lagom less på Norrtälje och hela dess kommun. Och min lägenhet som jag spenderar dag ut  dag in utan någon förändring.
Jag kom på det!
9 veckor out of here!
Jo för jag har nämligen snart praktik! Vart ska jag ta vägen? det kom jag på när jag stod i morgonduschen, FALUN!!!
Jag ska söka praktikplats i Falun, gu vad härligt! Komma härifrån ett par veckor och dessutom få tillbringa massa tid med min älskade lilla Matti Mathilda som jag saknar massa! Vi har ju bott tillsammans i 2år och hjälpt varandra att ha kul under dessa mörka höster, så det är precis vad som behövs i år oxå!
så då får jag bo hos henne.. Nu måste jag bara prata med damen här som fixar praktikplats!


Schyy nu närmar sig min griniga lärare mig så jag måste avsluta..

xoxo
Awesomness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0