Happy Mellandagarna på er

Jaha då var julen förbi, äntligen släpper stressen!!

Nu är det mot nyår vi siktar!! Jag ÄÄÄLSKAR NYÅR! Det är MIN högtid! Det är nyatider, bort med gammalt in med nytt, glitter å glans å så snygg som man är på nyår!! Avslutar året med att vara snyggast på hela året, börjar nästa med samma! Underbart! Och jag älskar hur svenska folket för en gångs skull släpper loss.. det är tufft..

Imorgon kommer äntligen Friiida! Ii ska bli kul, men jag är dock förvirrad över en del disskutioner på FB, måste ringa kvinnan imorgon, fattar nollnoll.noll.


Har vart ute å shoppat Med Systrarna Monkan o Ejlutt  idag med, gjorde av me 1500:- soooft!=D Hoppas på att få pengar imorgon o göra av med lite mer;) Men folk är ju som DJUUUR på mellandags rean! ROVDJUR! helt galna..

Nu sitter jag Hos syster mask å ska försöka hålla mig vaken en halvtimme till så jag vet om några pengar rullar in..

Och jag vill ge en hårdjävla spikklubba mot Hallstavik o deras invånare. I fredags var man ute, fyfan vilken kväll, jag vill inte ens gå ut där, ändå gör jag det??? Ne nu har jag fått nog hur mkt än Monica vill ha med mig ut..
Alla håller på med alla
Alla slåss med alla
Något wierdo satt och sniffade på mig..
Några okända människor stal strips av mig...
?!?!!

Jag har faktst inget intressant att skriva om, för efter en dag glömmer jag det som hände dagen före... 
 
Nu dagarna innan seriösa livet börjar i Januari igen säger jag som slutet av året löften : Shoppa mer, Festa mer, göra mer aktiviteter, umgås mer, vara MINDRE seriös.
höll dock förra årets nyårslöfte: Var MER seriös.

Så nu gäller det!!!


P.s Ha roligt vad som än krävs, gör hellre för mycket än för lite .för en dag sitter du gammal och ångrar det du inte gjorde.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Möör

Där har du anledningen till att jag nästan aldrig går ut i Hallsta :P

2009-12-27 @ 23:46:05
Postat av: Anonym

Tack för idag :)! Jag kommer nog att få ut dig fler gånger i Hallsta hålan ;). Puss på dig gullunge!

2009-12-28 @ 21:54:58
Postat av: Marika

Ja du.. det var som o komma tillbaka bara av att läsa ditt inlägg om hallsta..

PUSS!

2009-12-29 @ 09:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0