Untitled

Jag blir så ledsen hur folk kan betee sig.. Hur kan man tycka att det är kul o njuta av att förstöra en annan människa?
Spelar ingen roll vem du är Så kan det här drabba en..
Och människor som gör såhär är inte värda att vara ledsna över, det är jag inte inte över personen.. utan för att han är elak.. För att jag råkar ut för för många som njuter av andras olycka.. Iallafall min.. Jag tror för bra om människor.. litar på dom.. När man äntligen släpper in någon.. Så blir det såhär.. Varje gång så varför gör man det ens?Därför tar det så jävla hårt när någon gör så här..Försöker krossa en... Jag är ledsen, jag känner mig krossad.. Men jag tar mig upp igen..Snart.. Och den här gången.. Tänker jag inte låta mig luras... Kärleken är blind.. på alla jävla sätt!
Aldrig mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0