Smal Sanning!

Jag är trött på att folk påpekar min vikt.. Det är rätt jobbigt.. Jag går inte till överviktiga å påpekar varje vecka, "Gu vad du är tjock! har du gått upp på senaste?"
För det är det man får höra jämt. fast det motsatta då..
Jag äter, men så fort jag slarvar lite så rasar vikten.. Det är inte lätt när man inte är mer hungrig än någon annan.. jag kan inte springa runt med en macka i handen hela tiden! Det är inte så kul då när folk säger "guuu vad smal du är/blivit!" "du är bara skin å ben!"  " Killar gillar inte såå smala tjejer när det inte finns något att ta på" Mjaa ska det vara kul att höra? Men ändå får man höra sånt!! Ingen säger sånna kommentarer till tjocka, "Du är bara fett, ingen kille gillar sånt" För det är elakt! Och OSANT! så sluta! Håll det för er själva!  För sanningen är.. jag äter normalt som alla andra. Jag har bara lättare att gå ner.. Å även om jag inte vill vara FÖR smal så är jag glad å har hellre som jag har än svårt att gå ner å lätt upp. Sen får folk tycka vad dom vill! Nu ska jag äta!
TW

Kommentarer
Postat av: MööörMF

Du är fin som du är hjärtat, men om du nu skulle vilja så får du mer än gärna ta ett par kilo av mig :D

2009-08-04 @ 23:00:33
URL: http://muriels.blogg.se/
Postat av: Marika

Inget att bry sig om!! Trist bara att folk inte har nåt annat o göra!

2009-08-05 @ 10:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0