LACK LOW

Damn!
Jag känner mig så ensam å deppig.. Och vad händer med Sofia då? JO hon blir arg! Jag blir fan arg.. Växlande med nedstämd...
Jag känner mig ensam.. Å vad får jag vara? ENSAM! Ne ingen jävel är med mig nu å gör mig lite glad, å det gör mig fan lack.. Ingen skriver till mig.. Jag känner att jag behöver lite uppmärksamhet, för jag känner mej övergiven av världen. Å jag blir arg på världen.. Även om ingen ens hade en aning om att Sofia känner sig ensam idag.. Men vad är det här? Låt Sofia vara ensam dagen? För min telefon har nog inte varit såhär tyst sen jag var i ett förhållande!

Sen blir jag jävligt arg när folk tror man är besatt  eller något för man vill ha lite uppmärksamhet å då när man är sån, då är man inge rolig! Jag vill bara ha lite kontakt.. Hallå kan någon höra mig?  Men idag, just idag! Då är jag på o jag kan inte stoppa mig. För jag känner mig ensam. Å då blir jag dryg på människor.. Alla slags människor, vänner o randoms, killar som tjejer. För jag har haft tråkigt idag!

Jag hatar att vara i det här läget..  Ursch.. Och vad gör jag när jag känner mig ensam?

Sofias Alt 1) Jo, lägger mig och tycker synd om mig själv (även om det egentligen inte är synd om mig, så tycker jag det)
Så stannar jag inne.. Orkar inte göra något, stökar ner.

Eller

Sofias Alt 2) Så städar jag. Helt galet! Just när jag kommer in i att jag blir arg ist.. Ja då städar jag helt vilt. Jag har vart på köket nu. Och nu ska jag fortsätta med vardagsrummet..

JAG VILL HA EN BEN & JERRYS NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0