Im back

Ja jag har inte haft tid eller lust att skriva något på senaste..

Alltså jag måste säga att killar är verkligen konstiga.. Å hur dom kan tycka tjejer är komplicerade, när dom är 100ggr mer oförstårliga..
Varför kan inte karlar visa känslor? Nee dom lägger på en mask.. Antingen för att dölja allt.. Eller för att låtsas vara något dom inte är.. Och jag har inte insett, har inte sett fören idag hur sanningen är..
Killar än konstiga, men jag kan inte döma för det är lättare att vara arg och hata än vara ledsen och sakna..
Åå jag är så poetisk ibland!!
Men, det går inte att ändra på en hel ras.. Så det är bara acceptera, take it or leave it. Och jag tar nog en paus från konstiga killar och förhållanden.. Fast dröjer nog inte allt för länge innan Sofia får för sig att hon är "kär" igen..;D

Augusti-December2009
Jag har då skapat en egen liten lek, eller spel kalla det vad som, en så länge är det hm.. Ja bara Jag som är med i den, andra får dock joina om dom vill..Men endast för personer födda 1990, då det ändast fungerar så..
Ett halvår.. Sen är det året vi fyller tjugo. Inga tonåringar längre.. Så jag har skapat detta spel som helt enkelt går ut på att man ska göra saker som man aldrig skulle gjort/ kommer göra annars. Gäller året ut!
2010, då är vi vuxna, dags för lite skärpning, ett halvår får vi dock fortf vara lite galna å knasiga, för vi är ju tonåringar!

Så reglerna för detta spel:
Får du en utmaning/ förfråga om du vill göra någon grej får du INTE säga nej!
ex: Bada mitt i sthlm som vi gjorde då.. Hade du då fått förfrågan hade du inte fått säga nej!
Regeln kan men behöver inte följas om:
*Det är en olaglig handling
* Det är en handling som skadar dig själv och eller andra
* Det är en sexuell utmaning
* Om du har andra planer (Om detta är ex en båtresa men du ska på mormors begravning)
*Om utmaningen kräver pengar och du är pank
* Om du har en sjukdom som gör att du inte klarar handlingen.

Over n Out nu ska jag återgå till mitt liv framför tvn

Kommentarer
Postat av: MööörMF

Varför har du inte berättat för mig om detta? grymt ju, jag är på!

2009-08-27 @ 23:09:38
Postat av: Sofia

Aawesome möörish!

2009-08-28 @ 16:50:42
URL: http://sobergh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0