Galen utekväll!

Fyfan.. Igår blev det en impuls till sthlmn för att gå ut på toxic då.
Jag och gustav åkte in å mötte upp Nathalie och Mathias vid klarabergsviadukten..
Satt där å chilla ett tag så kom Holger, leff och Martin..
Träffa några dudes som jag blev kompis med efter ett citat från how i meet yoyr mother jag gav.. Och visade sig att dessa dudes älskade serien lika mycket som jag. Men ca kl ett så insåg vi hur varmt det var, och våra blickar far mot sjön som låg nedanför.. Vi skulle bada!

Nattbad mitt i stockholms stad, klarabegsviadukten. Vi tog gänget å drog ut från Toxic, Hitta några dudes på vägen ut.. "Ska ni med och bada?=D" Dom tyckte det lät helt sjukt, men följde med ändå. Så leta vi upp ett ställe vi kunde hoppa i ifrån.. JAg fann en typ båtbrygga som såg bra ut.. men Nathalie tyckte vi skulle hålla löftet till folket på balkongen å bada där.. Men jag körde på bryggan.. Fan vad skönt det var! Fan vad galet det var.. Plaska runt där i sjön.. Mitt i stan.. heeeelt galet! Sen hörde jag att Nathalie ropade på mig... klant arslet hoppa ner längre bort bland massa stenar å skit, å skada tån.. Blodet forsade och hon fick åkt till
Akuten men klara sig ifrån att sy fick jag veta idag..
Så jag å Gustav fick dra till bussen.. Där gick jag.. Såg ut som ett riktigt trash, helt svart runt ögonen, håret bara droppa om.. Meeen sket man väl i, hade ju haft kul!
Fröös som fan gjorde jag när jag kom till tekniska.. suck 30 min kvar till bussen går... Stod där i shorts å linne.. Tur för mej så hade jag ett torrt linne i väskan..
När vi kom fram så var Gustav en gentleman å skulle följa med mig en bit på vägen...
 Meen
vi hittade en cykel! Faktist hittade, den låg bara där... Trodde aldrig den skulle fungera eftersom den låg slängd sådär.. Men de gjorde den så vi sa godnatt å jag börja cykla hem.. Insåg efter ett tag att hjulen satt rätt löst eller något.. för det vinglade rätt bra..
Kom hem.. hoppa in i duschen.. upptäckte att jag hade
Ett bitmärke på röven, efter Nathalie som bet tag hårt som fan tidigare.. Fråga mej inte varför hon gjorde dette för det vet jag inte... Hon tog nog tag i en rövmuskel.. för hela skinkan gör ont...

Denna kväll var helt sjuk, men jävligt rolig, gjorde saker jag aldrig skulle gjort annars... Och Nathalie hade jättre roligt åt att gå fram till killar utan mitt samtycke och säga till dom att jag var intresserad osv.. Vart rätt pinsamt när det kom fram en nonamers å börja snacka... Hon trodde ju då aldrig att jag skulle göra detsamma.. Men det gjorde jag.. Hitta en riktig tårtbit till henne;) Hahaha....
Skumma människor var det där.. Hade kul.. Men det blir nog aldrig mer Club Toxic igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0