Gå vild för jag inte kan hålla dej i handen över natten.

Okej, Igår hade jag då lovat att vara hundvakt åt morsans.. Ja jag satt hemma ensam hela dagen å tog han om djuren som jag skulle.. O min syster var å roa sig med vänner.. Så tänkte jag, men jag måste ju inte sova här, sover hellre i Norrtälje, har lite saker att lösa.. Så jag fråga syster om hon hade lust att bara släppa ut hundarna på morgonen, jag kommer hem på morgone och ger dom mat.. Men icke! Ne hon blev lite galen.. Inte för att jag inte passa hundarna över natten (alltså, hon var hemma, å jag hade gått ut med dom vid halv tio, så de är ju  ingen fara?) Utan för att hon var rädd! Hon blev sur att jag åkte för hon ville inte sova ensam.. Hallå jag var ensam hela dagen? O att lösa mina viktiga problem kändes liiiiite viktigare än att hålla henne i handen på natten??
Jag har ställt upp för denna kvinna och lyssnat på hennes problem alltför mycket, och hon kunde inte ens låta mej åka iväg å lösa mina, för hon var rädd??? Det är det ända jag har begärt! Jag begärde inte att hon skulle lösa mina som hon vill att jag ska lösa hennes?
NE då vägrade hon släppa ut hundarna på morgonen.. Så jag åkte tillbaks kl 8 imorse för att fixa dom. Inga problem..
Men hon hade lovat att följa med mej till dalarna, vi hade bestämt det.. Vilket hon ångrade i sista sek för att jag inte SOV MED HENNE!
Ego! Jääävligt ego!
Jag har vart deppremerad en vecka o jag fick inte lösa mina problem o bli gladare.. För att hon var rädd..
Jag är trött på det här, att ställa upp för folk som aldrig gör detsamma..

Ne så nu blir det inga dalarna iaf.. THAAAANK YOU!

Är hos pappi nu iaf.. Men vart han är det vet jag inte.. Haha , han å bröderna jobbade i trädgården å jag såg på tv. sen poff borta.. Kommer väl snart tillbaks hoppas jag.. ÄR HUNGRIG!
TW


Kommentarer
Postat av: MöörMF

Men gud vad löjligt! Du som verkligen ville komma iväg till dalarna :( Ring när du är hemma sen <3

2009-08-02 @ 16:12:35
URL: http://muriels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0