Festa lite

Fucking awesome i say!

Allt känns så lätt just nu, att man bara flyter med i vad som händer.. Känns sjukt skönt, spec när man inte orkar angagera sig..

Har vart rätt galet, torsdag-fredag..
Följer ju mitt spel.. var å lämna bilen i torsdags, Christopher å Leo tyckte då att jag skulle komma till Farsta å hänga lite. Var sjukt trött, men följde spelet, åkte dit.. Å hm hade rätt kul:D haha mja allt slutar ju inte som man tänkt sig precis..

Igår var Jag å Nathalie på en random fest.. Var rätt skoj. Ute i Aspudden.. Hm ja vi kände ju inte folket.. inte alls.. Leo o Christopher då, men känner å känner kan man väl inte kalla det. Bekanta?
Men det slutade ju rätt bra.. Fyfan åt en kebab vid Gullmars, var tamefan den äckligaste jag ätit.. Sen bad jag om mer ny sås.. ja då dränkte dom hela kebaben med 3 jävla skopor!!!
Jävligt schyst folk förövrigt. Annorlunda från oss.. Men det var faktist kul!=) Bra att följa leken! Då händer sånna här saker..! Några moments som fick mig att skämmas rätt hårt oxå.. Ett ögonblick som var ett av dom värsta.. Jag ville börja asgarva åt hela situationen.. hahaha


"Let me show you how to lie, im getting better all the time";)

TW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0