Dirr från älmsta!

Ja, bloggens första fylle inlägg.. Meen! Jag är endå seriös..

Fan, killar alltså.. Vilka drägg.. Hänger klänger å snuskar sig.. Fy!  trött jag blir på dom..
Träffa nämligen på en gammal klasskamrat, numera känd som drägg.. ungefär såhär lät det.
" han- JAG HAR ALLTID VARIT SUGEN PÅ DEJ
jag- Eh aha...
han- Du ska med mej hem så ska jag*****************
Jag-Kommer inte att hända...
han- okej vi kan bara "mysa"
Jag-kommer inte att hända
han-Varför inte då?
jag- För att jag kmr aldrig följa med dej hem.
Han-Jo du SKA med mej hem.. Det lovar jag..

Menar. Vad fan är det för fel på folk?

okej.. en kille råka lite illa ut ikväll.. Ett random, en halvkompis konpis kompis.. såå... Han fick sms av sin flickvän..
"det är  kmr inte funka, ska nu ha trekant med random random.. så nu är det slut"
Stackars kille.. Sjuk brud.. vilken värld!
Iaf.. Jag snäll som jag är, var snäll.. Snacka massa med denna nonamers om förhållanden.. Sluta med atthan ragga på mej... Ge fan, kan man inte vara snäll mot en kille utan att det ska ge något?

Allas förhållanden verkar vara i knas just nu.. Herregu människor.... Och jag tyckte mitt var knäppt.. Hur folk håller på..
Vart är vi påväg?

TW

Kommentarer
Postat av: MöööörMF

HAHAHA you have to tell me all about it later!

2009-08-01 @ 12:35:24
URL: http://muriels.blogg.se/
Postat av: Marika

Antar att det inte är sista?? hehe

2009-08-07 @ 17:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0