ARGARE ÄN SATAN

Nu... nu nu nu är jag så jävla arg och less så det är inte sant.. Killar idiotiska jävla killar.. vad fan tror dom att dom är? Jag behöver INGEN jävla pojkvän för att för att vara något! Jag är dum.. Jag är så jääääävla dum som har stannat alldeles för länge i samma sits! Med en person som inte uppsakattar mig för 5öre... Det finns en jävla massa andra som uppskattar mig! Jag tänker inte sitta hemma å vara ledsen... För jag är trött på att vara ledsen över en kille... En kille som inte respekterar bryr sig eller ens ser mig! Som jag sålänge blivit övertygad om att det inte är sant... Okej.. Är det kärleksfullt, massor av respekt och någon som bryr sig om en som sitter och spelar WOW när ens flickvän precis har krockat å är på sjukhuset? Spelar hellre wow än att komma dit? NEeeeeej det här var droppen.., SISTA jävla gången.. Jag har vart dum som stannat, kommit tillbaks trots svinirer men inte igen...! Aldrig mer..

Å det finns andra.. massa andra! för MEJ! För jag har en ganska bra personlighet, ett ganska dugligt utseende.. å vet ni? MAN KOMMER GANSKA JÄVLA LÅNGT PÅ GANSKA!!!
Så nu ska jag ut å vara mej själv o njuta av folk som uppskattar mig!

Nu blir det utgång i sthlm!!!

En sak till.. Jag kanske kör feeling killer.. Men och? Varför ska jag inte? Varför skulle jag sitta hemma å köra självtortyr med en massa jobbiga känslor?? No reason!!

Kommentarer
Postat av: GUZZZZZZZZZY

Vi fick inget Emo Hoppas de va bra iaf... Hoppas Du hade kul iaf... jag mår åt helvete .. grabb arna super ner mig hemma nu.. jag ä rså jävla borta.... SOFIA HJÄLPA MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-09 @ 03:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0